dinsdag 9 juli 2013

PATROON AMISH-PUZZELBAL van DEDRI !

Ik kreeg van Dedri de toelating om het patroontje van haar schitterende amish-puzzel-bal te vertalen.
Dankjewel Dedri (link)!

Dus alle dames die liever niet met een Engelstalig patroon werken kunnen de Nederlandse vertaling hier downloaden: link.

Als je het patroontje meeneemt zouden Dedri en ik het wel fijn vinden als je hier een dankjewel achterlaat (bij opmerkingen).

En als je je puzzelbal af hebt en online plaatst (op je blog of photoalbum of andere online-opslagplaats) kan je er via Mr Linky naar linken. we komen dan zeker kijken en reageren! :D..
Vergeet niet ook een link te plaatsen naar Dedri's blog en de mijne!

65 opmerkingen:

  1. Aurora, it is perfect! Thank you so much for translating it and for your clear links and credits. I love it! X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw dank je wel voor het delen!! Hier ga ik mij eens goed in verdiepen!!

    Groeten Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is een leuk vakantie project, hij gaat mee in de koffer.
    wat is nu de puzzel de bal of hetmaken er van of mischien beide? ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha Annette! :D.. het vertalen denk ik :D

    Graag gedaan dames!

    You're welcome Dedri! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk !! Dank je wel Magda.
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bedankt voor het pratroon, ziet er erg leuk uit.

    Gr. Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke bal. Super dat je dit patroon mocht vertalen Dedrien, jij super bedankt voor de vertaling.
    Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Bedankt voor het leuke patroon!
    groeten Creaans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geniet ervan dames! Veel haakplezier! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. bedankt voor het delen van dit leuke patroontje. groetjes Elena

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor de link naar je blog. Maar ik kom op het startscherm van je weblog terecht.. zou je een link willen plaatsen naar het blogje met je puzzelbal? Dank! :D

      Verwijderen
  11. Dit lijkt mij een hele leuke uitdaging.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dank je wel! Ik deel hem op een haakpagina van Facebook!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Bedankt voor het vertalen! Eens kijken of ik passende wol kan vinden ;).

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dank je wel! Hoop er snel 1 te maken voor een baby jongen die in april 2014 geboren wordt

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Bedankt voor het patroontje, ik hoop dat onze dochter er heel blij mee wordt

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super bedankt voor het delen! Ik ben nog maar een beginner maar wanneer ik m ooit af krijg zal ik m zeker delen met jou en dedri :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. hardstikke bedankt voor het patroontje! kreeg de link via fb door naar hier maar had beter niet kunnen komen kijken haha, wat een leuke patroontjes heb je erbij staan!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Bedankt voor het mooie patroon te delen en te vertalen in het nederlands.

    Groetjes en veel haakplezier, Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hartelijk bedankt voor het delen van het patroon. Veel verder haakplezier toegewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik heb je puzzelbal patroon overgenomen. Het wordt straks voor mijn kleinkind.
    Dankjewel! groeten van Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Bedankt voor dit super leuke patroon. Komt op mijn 'ooit te maken ' lijstje.
    groetjes
    Ymme

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Super bedankt.
    Als beginnend haakster blij met een zeer duidelijke beschrijving.
    Nu hopen dat ik het in een keer goed doe ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Annemie uit Belgie22 augustus 2014 om 16:54

    Bedankt voor het patroontje te delen,ik ga mij hier eens duchtig in verdiepen want heb een hoop kleinkinderen bij gekregen en nog een tweeling opkomst,ik ben blij dat er iemand tijd neemt om die leuke patroontjes te vertalen,heeft iedereen er wat aan.groetjes en nog veel haakplezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Dikke dikke dikke merci voor het verhaal patroon...is de MAX... Grtjs van Annick.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Bedankt voor het vertaalde patroon

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Mijn oog viel al scrollend op de bal...dank je wel voor het vertalen.
    Thank you Dedri for the design!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Namens mijn zus en mijzelf bedankt voor het patroon !

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Heel duidelijk en uirgebreid beschreven, dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat super dat ik deze puzzelbal nu toch kan maken. Ben echt niet goed in engels. Dank je wel voor de vertaling.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Bedankt voor de vertaling , het lijkt me moeilijk om te haken maar met jou uitleg moet het toch gaan lukken.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. dank je wel voor de vertaling ik ga hem zeker maken krijg binnenkort 2 nieuwe neefjes of nichtjes. Vind het een leuk kraamkadootje.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Geweldig.... dank je wel hoor. Ik ga het proberen om de bal te haken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Thnx voor het patroon..komt op mijn to do list..

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Geweldig, hier zocht ik al lang naar. Dank je wel voor deze Nederlandse vertaling! Eindelijk eens alle restjes opmaken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hallo Magda, Heb jij heel toevallig ook Dexter de Dino gemaakt? Ik loop vast met het patroon in het boekje.

    Gr. Marjolijn den Hartog

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Bedankt voor de vertaling.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Bedankt voor het patroon. Ik ga hem voor mijn kleindochter haken.

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Super! Dankjewel!
    Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Dank voor het patroon... het is erg duidelijk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Dank je wel voor het patroon! Ben benieuwd!
    Groetjes, Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  42. bedankt voor de vertaling , ik ga hem zeker wel eens maken , maar eerst mijn andere projecten afwerken

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Dank je wel voor het patroon en het vertalen; ik ga hem proberen te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Dank je wel voor het patroon en het vertalen; ik ga hem proberen te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Hallo Aurora en Dedri,

    dank voor het mooie patroontje! Heb er een gemaakt, was best wel een "puzzel", vooral het in elkaar haken! Dacht eerst dat ik het bij een zou laten, maar hij is zo leuk geworden dat ik er waarschijnlijk nog wel meer ga maken!
    ik ga hem delen op een haaksite en later op mijn facebook, maar dat kan nu nog niet want het is een kadootje...

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Super bedankt voor dit leuke patroon en voor het vertalen ik ga er mee aan de slag als ik mijn project deken af heb :) nogmaals super bedankt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Heel erg bedankt! Ik hoop dat het me lukt deze puzzelbal te maken, ik vind hem superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Dankjewel voor het patroon ! Ik ga er direct mee beginnen

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Bedankt voor het patroon en de vertaling. Zal binnenkort eens gaan puzzelen en haken.

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Heel erg bedankt voor het patroon, de babies komen er aan, snel garen uitzoeken en aan de slag!

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Wat een leuk projectje, dankjewel voor het delen en de vertaling

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Wat een leuk projectje, dankjewel voor het delen en de vertaling

    BeantwoordenVerwijderen
  53. hoi , ik ga dit proberen en maken voor in de snoezelhoek in mijn klasje , lijkt me super !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  54. dank je wel voor het patroontje van de puzzelbal.

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Bedankt! Ik maakte de bal voor het eerste kleinkind van een vriendin in twee kleuren blauw van ByClaire no1 Hij is heel leuk geworden en ideaal voor kleine babyhandjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Dankjewel! Ik vind een Nederlands patroon wel echt fijner dan engels :)

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Bedankt voor het delen van het patroon. Ga er mee aan de slag binnenkort. Gr dieneke